مهمترین شرایط حاکم بر ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی مت شاپ به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرشتان است:
- برخی از کتابهای ارائه شده در سایت کتاب مت شاپ ممکن است قابل ارسال نباشد و چاپ آنها در انبار ناشر یا موزع اصلی به اتمام رسیده باشد. مت شاپ برخی عناوین را در انبار خود موجود داشته و باقی موارد سفارش داده شده را به صورت مستقیم از ناشر، مراکز پخش معتبر و یا همکاران کتابفروش خود تهیه میکند، اما در برخی موارد ممکن است کتاب خریداری شده توسط شما به هیچ عنوان توسط شبکه تأمین مت شاپ قابل تهیه نباشد.
- ممکن است قیمت کتاب توسط ناشر دچار تغییر شود.
- به دلیل بزرگی بانک اطلاعاتی امکان به روز بودن تمامی کتاب ها در یک لحظه ممکن نیست. ممکن است قیمت و دیگر مشخصات کتابها توسط عرضه کننده اصلی که ناشر یا مرکز پخش است تغییر پیدا کند. مشتری با ثبت سفارش رضایت خود از این تغییرات را اعلام نموده است.
- کلیه سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال میشوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.
- سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا پنج روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند ) آماده و ارسال میشوند.
- مسئولیت مت شاپ در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است.
- در صورتیکه تغییر قیمت کتاب سفارش داده شده برای شما قابل قبول نباشد، میتوانید آن کتاب را از سفارش خود حذف کنید، اما امکان حذف کتاب های دیگر که تغییر قیمت نداشته اند وجود ندارد.
- در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد میگردد. مشتری میتواند از این وجه برای پرداخت هزینه سفارشهای بعدی استفاده کرده و یا درخواست استرداد آن به حساب بانکی خود را در بخش اعتبارات من ثبت نماید. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست.
- استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره شبا انجام میشود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب مت شاپ ، لازم است مجددا با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.
- اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به مت شاپ صرفاً برای ارائه خدمات کتاب فردا مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
- هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.
- طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بستههای پیشتاز حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر میکنید امکان عدم حضور در آدرستان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.
- هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفنهای ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج میشود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.
- کوپنهای تخفیف و جوایز ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.
- پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام میشود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق اییمل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.